Chiang Mai

26 april 2017 - Chiang Mai, Thailand

Daar zitten we dan in het noorden van Thailand. Gisteren aangekomen en ingecheckt in het Lamer Hostel. Prima kamers voor het geld (superior) en zwemmen kan voor 100 bath bij de buren.
Na een vermoeiende reis zijn we eerst even een tukkie gaan doen voordat we om 19.30 richting de Night Market vertrokken. Onderweg de eerste banana Nutella pancakes gegeten (heeerlijk) en Virgil en ik hebben voor een prikkie identieke Captain America t-shirts gekocht. Terug bij het hostel nog wat Netflix gekeken en in slaap gevallen.
Vandaag extreem uitgeslapen tot 11 uur en ontbeten aan de overkant. Toen was het tijd om excursies te gaan boeken, want daar is waarvoor je naar Chiang Mai gaat!
Vanmiddag gaan we de kookcursus doen, dus dat wordt lekker eten vandaag!
Voor morgen gaat Muringen ziplinen en wij gaan waarschijnlijk een spa dagje doen. Vrijdag gaan we naar een ethisch olifanten park of sanctuary waar er niet op olifanten wordt gereden, want lieve mensen: daar is een olifantenrug helemaal niet geschikt voor! Gewoon die prachtige dieren wassen en een beetje met ze lopen door het bos.
Na de tourtjes boeken hebben we nog even een wasjes afgegeven en de dames hebben een manicure/pedicure gedaan, Virgil een manicure en ik ben geschoren, geknipt en heb m'n voeten laten schubben.
Het is hier verschrikkelijk!