Krabi

29 april 2017 - Tambon Ao Nang, Thailand

Vanochtend om 6.35 stegen we op van Chiang Mai en met minder dan 2 uur arriveerden we alweer in Krabi. Nog nooit geweest, dus ook voor ons was alles soort van nieuw.
Het Haleeva Sunshine Hotel is prima: ruime kamer en een lekker zwembad. Scooters gehuurd en links-rijdend naar het strand gegaan. Ao Nang Beach valt een beetje tegen. Het is een lange strip, maar er is maar weinig strand voordat de zee alweer begint. Daarom iets doorgereden en een mooi strand gevonden met bomen die voor beschutting zorgen. Helaas wel flink wat kwallen, dus voorzichtig het water in!
Na het strand nog wat uitgerust op de kamer en het zwembad ingeplonst.
Vanmiddag hebben we ook besloten niet naar Khao Sok te gaan, omdat de reis lang en duur is. Ook is Koh Tao makkelijker te bereiken vanuit Krabi, dus we hebben drie dagen bijgeboekt in een ander, luxueus hotel. Daar later meer over.
Vanavond zijn we op de scooter naar Krabi Town voor de nightmarket geweest. Streetfood en een flinke rit in het donker. Bijna verdwaald op de weg terug, maar zoals altijd navigeren M&M als een team en komt alles goed.
Morgen uitslapen en zwembad!