Op naar Koh Tao!

4 mei 2017 - Tambon Ko Tao, Thailand

Na onze laatste luie dag in Krabi om 5.30 eruit en om 6 uur stond het busje alweer klaar. Een beetje muffige roestbak, maar gelukkig bracht deze ons alleen maar naar een flinke touringcar die ons verder meenam. Onderweg nog iemand letterlijk van z'n scooter gereden zien worden door een pickup en d'r lag ook een vrachtwagen tussen de palmbomen. Dat zegt genoeg over de verkeersveiligheid hier.
Om 9.55 bij de Donsak pier in Surath Thani en op naar het eiland! De reis duurt iets meer dan 4 uur, want de snelle boot is iets duurder en komt om de zelfde tijd aan dus we don't care.. Noodle soepje aan boord en gaan met die bananenboot!
Aangekomen op Koh Tao bleek er een pickup klaar te staan die ons naar het Montalay Beach Resort bracht: topservice!
We hebben een erg ruime, prachtige kamer en natuurlijk hebben we meteen even de keuken getest en die komt glansrijk door onze keuring heen!
Snorkels gepakt en ja hoor: Tanote Bay zit dus echt VOL met vis! Heel veel soorten en compleet niet schuw dus aardig wat close encounters gehad met onze schubbige vriendjes.
Net gedoucht en zometeen is het cocktail tijd aan de strandbar!

1. Nelly en Dirk:
    5 mei 2017
    Als we de plaatjes zien, kunnen we ons bijna niet voorstellen dat dit geen beelden zijn uit een aquarium. Die onderwaterwereld moet heel bijzonder en relaxed zijn.